neděle 19. ledna 2014

Bílé náušnice s vlnkama a přívěskem

Krásné a elegantní náušnice vyrobené hlavně pro letní dny, kdy se na sluníčku pěkně odráží paprsky od korálových kamínků.

Tvorba vlnek:
Nejdříve jsem protáhla drátek dírkou vedoucí skrz kamínek a na jednom konci udělala očko pro následné napojení závěsů do uší. Kamínek jsem od tohoto očka trochu posunula, abych mohla uchytit druhý konec drátku. Ten jsem nejdříve zohla do strany, vytvořila na něm různě velké vlnky, a pak jsem jej přitlačila ke kamínku a upevnila drátek těsně nad kamínkem. Pak už stačilo jen přidat závěsy do uší a náušnice byly hotovy.
U přívěsku jsem postupovala podobně, jen první očko jsem udělala větší a z více otáček, aby bylo pevnější a dalo se jím protáhnout koncovku řetízku, který mám doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat