středa 7. května 2014

Christina Lauren - Božský cizinec


Název: Božský cizinec
Autor: Christina Lauren
Série: Božský bastard
Díl: 2.
Nakladatelství: Jota
Rok vydání: 2014





Anotace:


Božská kombinace sexu, drzosti a emocí!

Sara Dillonová, nadaná finanční asistentka, se při útěku od svého nevěrného přítele přestěhuje do NY. Unavená několikaletým stereotypem hledá povyražení bez přílišných závazků. Když v tanečním klubu potká neodolatelného, sexy Brita, nepočítá s tím, že by z toho bylo něco víc než zábava na jednu noc. Ale způsob a rychlost, kterými muž překračuje její zákazy, ho brzy promění z nezávazného flirtu v jedinečného Božského cizince.

Celé město ví o tom, že Max Stella je na ženské a střídá je jako trenýrky. Navzdory tomu, nakolik spoléhá na svůj vzhled businessmana, začne po setkání se Sarou – a po jejím svolení, aby pořídil několik jejích divokých fotek – přemýšlet nad tím, jestli by jeho vášně mohly někdy přerůst za hranice ložnice.

Pro Sáru je jen jediná věc děsivější, než že by je někdo chytil při setkáních plných erotických zážitků na veřejnosti – že by se jí Max mohl dostat příliš k tělu – a to ne doslovně.


Zhodnocení:

Hned na začátku je čtenáři jasné, že když jde zhrzená žena po rozchodu na akci, rozhodně to dopadne divoce. Pro mne byl úvod tohoto dílu velmi poutavý a slibovala jsem si od něj stejně dobrý příběh, jako u Božského bastarda.
Bohužel první díl nasadil laťku příliš vysoko, a tak čtenář téměř okamžitě poznává, kterým směrem se bude příběh ubírat.

Sára, jako hlavní hrdinka se mi moc líbila, byla plná rozporů, stejně jako většina žen, ale věděla, za jakým cílem míří. V první knize této série, jsme se se Sárou často potkávali a už tehdy se mi zamlouvala, takže mě dost nadchlo, když jsem zjistila, že pokračování bude o ní.

Max, byl pro mne jednou velkou neznámou, protože jsme se o něm v předchozím díle dozvěděli jen okrajově. O něm jsem si ale hned říkala, že ten vztah nějak pokazí - sice jsem se nemýlila, ale rozhodně jsem si nemyslela, že to bude tak slabý odvar.

Když se v minulé knize vztah Chloe a Bennetta zhroutil, byla to pecka. Ovšem tady jsme se dočkali jen vlažného čehosi, co ani nevypadalo pořádně jako rozchod, načež si vlastně oba uvědomili, jak bez sebe nemohou žít.

Abych jen nekritizovala, tak musím dodat, že by mě opravdu zajímalo, odkud autorky čerpají, když píšou sex-scény. Čekala jsem, že jsme se v Božském bastardovi setkali už se spoustou situací a ony našly další, takže se snad ani jedna neopakovala. Co se týče tohoto směru, tak musím říci, že jsem opravdu ještě nečetla knihu (tedy, ne že bych měla erotických románů zase tak moc načteno, ale z toho, co znám...), která by v tomhle byla na takové úrovni.

Dále se mi na knize líbilo, že byla docela ze života, protože většina žen si dneska projde nějakým podvodem - je sice smutné, že je to čím dál častější, ale autorky se tím jistě trefily do noty spoustě žen.

Co bych ale hodnotila pozitivněji než v prvním dílu, je závěrečná scéna, kdy se usmiřují - nechci prozrazovat příliš, ale to, kdy Sára vejde do Maxova pokoje, je prostě kouzelné.

Abych to tedy shrnula, kniha se mi moc líbila, dokonce jsem z ní byla nadšená, ale v porovnání s prvním dílem bych ji hodnotila o stupínek níže. Na jednu stranu jsem byla zklamaná, že se děj odvíjí jinak, než bych chtěla, ale na stranu druhou, byla kniha skvěle napsaná, rychle se četla, děj nezadrhával a měl rychlý spád. Užila jsem si i nějaké to jejich chození kolem horké kaše, do které stejně vždycky skočili rovnýma nohama. Takže bych knihu určitě doporučila. Teď už se můžu jen těšit na další díl. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat