pátek 30. května 2014

Lesklé modré kapky


Když se nám blíží to léto, tak vám ukážu i nějaké letní náušnice, do kterých jsem se pustila.
Musím říci, že mi tyto náušnice daly pořádně zabrat, protože jsem se snažila vytvořit něco, podle předlohy.


Trvalo mi opravdu dlouho, než jsem přišla na to, jak správně uchytit ty slzičky, aby byla co nejméně vidět ta konstrukce, na které drží. Jak jednotlivé dílky spojit, aby dělaly pěkný kosočtverec a nebyly tam zbytečné mezery. Některé slzičky měly dokonce dírky nakřivo, takže zasadit je potom do celku tak, aby ho nenarušovaly, byl docela zázrak.

Dokonce, když jsem pak měla náušničky jednou na sobě, zjistila jsem, že nic takového nosit nemůžu, protože mi vadí to neustálé cinkání a vymotávání z vlasů.
Od té doby, pokaždé, když vidím nějakou slečnu, která nosí tento typ náušnic, tak opravdu obdivuji její trpělivost. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat